lauantai 22. joulukuuta 2012

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised.

1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the 'tagger' has set for them.
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told
6. There's no tag backs.

Ja sitten sama suomeksi:

1. Jokaisen jolle tämä tunnustus on annettu täytyy kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Heidän myös täytyy vastata 11 kysymykseen jotka heille on annettu
3. Heidän täytyy tehdä 11 kysymystä niille joille lähettävät tämän eteenpäin
4. Heidän täytyy valita 11 bloggaajaa, jonka blogeissa on alle 200 lukijaa ja antaa heille tämä tunnustus
5. Valituille henkilöille täytyy kertoa
6. Tätä ei voi lähettää takaisin.

Kiitoksia tästä haasteesta Emmalle

Elikkäs, tässä teille 11 faktaa minusta! 

[1] mulla on ehkä maailman kieroutunein ja kamalin huumorintaju. Joskus tekisi mieli hakata itteni mun huumorin takia, mikään ei oo kuivempaa kun se.
[2] mä rakastan lävistyksiä ja tatuointeja, tosin kumpaakin kohtuudella. Itelläni on korvissa venytykset, tällä hetkellä 6&5 mm ja lävistyksiä hankin heti kun voin!
[3] musiikki on rakkaus, en olis selvinny ilman sitä enkä tule selviämäänkään. Bändeistä mm. A Day To Remember, Sum 41, The Used, All Time Low, Papa Roach, Sleeping With Sirens on suuria rakkauksia.
[4] mä haluun tutustua uusiin ihmisiin ja oppia tuntemaan paljon erilaisia persoonia, mutta oon niin helvetin ujo että koskaan en kenellekkään uskalla mennä puhumaan
[5] edellisestä kohdasta tulikin mieleeni että kiroilen aivan liikaa. Noin joka toinen sana vittu tai joku muu vastaava
[6] asun keskellä ei mitään, ja sisimmässäni olen enemmän kaupunkilainen
[7] toisaalta taas rakastan landen kesiä, sitä hiljaisuutta ja vapautta. Kesäöitä järven rannalla, ja pyöräilyä keskellä tietä. Huutamista koko sielunsa edestä, ei ole sääntöjä. On vain luonto, ja lämpö. Sitä mä rakastan.
[8] Pienestä pitäen mun unelma on ollut työskennellä sisustussuunnittelijana, ja katsoin aina kaikki mahdolliset sisustusohjelmat. Onneksi ensi syksynä, tai sitten sitä seuraavana mun unelma toteutuu ja lähden opiskelemaan tuota alaa. Mikäli nyt pääsen sinne kouluun. Ja muutenkin mulla on paljon unelmia.
[9] mun on vaikea kertoa itsestäni mitään koska mä en arvosta itseäni, siksi nytkään tässä ei kovin syvällistä ole
[10] Olen älyttömän hellyydenkipeä ihminen, ja mua saisi halia ja pusia ihan niin paljon kuin sielu sietää. Mä en kyllästy hellyyteen ikinä.
Sitten ne 11 kysymystä mulle:
[1] Jos sun pitäs kuvailla sua itteäs viidellä sanalla, mitä ne sanat olis?
- Hassu, itsepäinen, negatiivinen, Kovaääninen, empaattinen
[2] Mitä pelkäät eniten, miksi?
- äsgäjsg miks mä törmään koko ajan tähän kysymykseen. Mulla ei ole mitään suuria pelkoja, lähinnä pelkään vaan yksinäisyyttä ja menettämistä. Aika kliseitä pakko myöntää.
[3] Jos olisit eläin, mikä olisit, miksi?
- OLISIN LEMMIKKISIILI, oh my fucking god en tiedä mitään söpömpää kun ne
[4] Mistä pidät eniten?
- mä en tiedä miten tämä pitäs aatella, tää on niin laaja kysymys ja mä tykkään niin paljon kaikesta )--: okei sanotaan nyt että ruoka, musiikki, ihmiset, ja tietokone on ihan kivoja
[5] Paras elokuva jonka oot nähny?
- jostain syystä mulla ei jää yhtään mieleen millasia ne elokuvat on mitä oon nähny, kyllä mä siis muistan mitä niissä tapahtu ja oliko ne kakkoja vai hyviä mutta ei ne mussa mitään suuria tunteita herätä. Ehkä tosta syystä en muista puoliakaan leffoista joita oon nähnyt, siks en osaa tähän vastata
[6] Lempiasiat itsessäsi?
- Jos multa olis kysytty tätä puolivuotta sitten, mä olisin sanonut että ei mikään. Nyt mä osaan jo löytää itestäni hyvää, hyvä minä! tosin en aina. Mutta sanotaan nyt että silmät ja osaan kuunnella ihmisiä
[7] Alcatrazia sillonku tuli, Criminal Minds on ehdoton suosikki ja muutkin rikossarjat. Ja salkkareita kattelen välillä puolella silmällä ja koitan olla tukehtumatta nauruun
[8] Kuinka kauan olet blogannut?
- Bloggerin mukaan toukokuusta 2011, herranen aika sentään
[9] Mitä harrastat?
- Tällä hetkellä säbää kaks kertaa viikossa mutta sekin loppuu keväällä joten sitten en mitään
[10] Minkälaista musiikkia kuuntelet?
- Kaikkea mikä kuulostaa mun korviin hyvältä. Taisin tossa faktoissa jo mainita lempibändejä joten sieltä sitten voi kattoa jos hirveästi kiinnostaa
[11] Paras päivä tähän mennessä?
- Ei oo parasta koska on ollu tosi monia jotka just sillä hetkellä ollu paras päivä ikinä. Nyt ykskään niistä ei tunnu kovin merkitykselliseltä
Sitten vielä ne 11 kysymystä henkilöille jotka mä haastan!
[1] Millasia ihmisiä kunnioitat?
[2] Jos et asuisi Suomessa, missä haluaisit asua?
[3] Mikä on eksoottisin ruoka mitä oot syöny?
[4] Millanen tyyli sulla on?
[5] Mikä on kaunein paikka jossa oot ollu?
[6] Mikä oli sun haaveammattis kun olit pieni?
[7] Juotko kahvia?
[8] Millanen olis sun unelmien koti?
[9] Onko sulla tapana suunnitella valmiiksi sun tulevaisuutta, esim millaiset häät haluat tms?
[10] Mikä oli mieleenpainuvin hetki/tapahtuma tältä vuodelta?
[11] Ootko pikkutarkka ihminen?

Henkilöt jotka haastan! 
Emma S.[http://toomuchshots.blogspot.fi/]
Amanda [http://mainstreamdifference.blogspot.fi/]
Annika [http://annnikasworld.blogspot.fi/]
Emma T. [http://fucklifefuckme.blogspot.fi/]
Janna [http://getdealwithit.blogspot.fi/]

no hupsista, keksinki vaan 5 :--( ps. meinasin tukehtua ku vertasin noita kahta kuvaa, ja tosiaan ei toi ensimmäinen oo kun pari kuukautta vanha ja silti noin iso ero ohhoh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti