torstai 17. tammikuuta 2013

Mun oli ihan pakko tännekin tulla päivittelemään mun hiuksista. Eilen raahauduin puolikuntosena kampaajalle vaikka en edes ollut koulussa koska aamulla oli niin jäätävä päänsärky että teki mieli itkeä ja toissailtana oli yli 38 kuumetta. Ja tonne kampaajalle raahauduin tossa kunnossa sen takia että en aikonu kulkea seuraavaakin paria kuukautta tolla juurikasvulla ja ylikasvaneella sivusiilen jämällä. Ja kappas vaan, kampaajan ovesta kun astuin niin kukas muukaan siellä istui kun mun matikan opettaja, heh heh mikäs siinä sitten. Nojaa, väliäkö sillä koska olin ihan luvan kanssa koulusta pois, niin kuin tänäänkin. Huomenna voisin ehkä jo raahata perseeni kouluun. Jos jaksan. Ainiin, mun piti noista hiuksista kertoa eikä selittää mun kipeenä olosta. Ei noille oikeestaan muuta tehty kun värjättiin juurikasvu (tästä syystä mun toinen sivu ja juurikasvu on melkein musta, ja muut hiukset sitten ruskeat ja latvat jotka ennen oli vaaleat on jostain syystä tummemmat kuin ennen, en tiedä kyllä miksi). Juurikasvun lisäksi tota sivusiilenreuhkaa siistittiin ja se on oikeestaan aika kiva vaikka itkinkin melkein sen takia Ainut asia mikä ärsyttää on se kuinka lyhyet ja ohuet nää nyt on, rakkaat hiukseni kasvakaa nopeasti kiitos. Ps. huomatkaa mun erittäin viehkeä kaksoisleuka, se on jotain niin upeaa. .. Or not.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti