keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Wohoo, minäkin oon vielä hengissä. Viimeajat on menny vaan kouluhommissa ja oman pääni selvittelyssä. En kyllä tiedä onko mikään mihinkään edistynyt mutta noh, ei voi mitään. Mun tekis mieli kirjoittaa jotain kauheen runollista mutten jaksa. Ainoat ajatukset mitkä mun päässäni on tällä hetkellä on ne että helvetti kun Antti Tuisku on oikeesti aika hyvännäkönen, se että haluan hellyyttä, ja että mulla on nälkä. Ja noista asioista ei mitään kovin runollista saa. Tai voisin mä toki yrittää jonkun ruoka-runon tehdä mutta how about no. Mutta joo oli tällä postauksella olevinaan jokin pointtikin, nimittäin noi ostokset tossa ylhäällä. Kerrankin jaksoin kuvata noita rättejä mitä mun mukaan on millonkin tarttunu. JA suurin tän postauksen pointti oli mun vanssit, ah ihanaaaa viimeinkin♥ voisiko tän onnellisempi ihminen olla. Okei keksin miljoona asiaa jotka tekis mut vielä onnellisemmaks mutta ei nyt takerruta siihen. Mun pitäs nytkin olla lukemassa kokeisiin mutta oon koneella, hups. Asiasta kukkaruukkuun, koulua jäljellä 46 vitunkoulupäivää, sitten tämä tyttö on vapaa peruskoulun syövereistä, finally. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti