maanantai 22. huhtikuuta 2013


Yeah, i'm still alive. Viimeaikoina mä en oo koneelle persettäni kovin usein jaksanut raahata, sen takia en oo postaillut mitään ties kuinka pitkään aikaan. Oon ehtiny tässä välissä käydä Turussa moikkaamassa kavereita ja tutustuin siellä pariin huipputyyppiinkin jee! Ja eilen olin Hämeenlinnassa, kerranki mun elämässä jotain hetken päähänpistoja. 
Pari viimepäivää oon tuskaillu pääsykoepapereiden kanssa, ja mä ehdin jo luulla etten sais ees kutsua minnekkään mutta onneksi sain! Nyt sitten pääsen väsäämään tulitikuista tuolia... mitä helvettiä. Musta jotenki  tuntuu että toi mun sisustajan ura tyssää jo noihin pääsykokeisiin, eikä se että haen tuolla yhdellä pääsykokeella kolmeen kouluun, yhtään helpota mun paniikkia tosta pääsykokeesta. Nyt mun pitäs pähkäillä että miksi juuri MINUT pitäisi valita Salpaukseen rakennuspainotteiseksi sisustajaksi, ja mitä kyseisen henkilön toimenkuvaan kuuluu ja pläääplää. Helvetti sentäs, aivot kuolee kohta. Ja asiasta kukkaruukkuun, kyllä taas huomasin tänä aamuna kuuden aikaan että on maanantai kun taulu jossa on lasi päätti kauniisti rojahtaa seinältä lattialle ja tottakai lasi hajos niin nätisti että niitä sirpaleita oli ympäri huonetta ja koko talo heräs siihen meteliin. Että hyvää huomenta vaan mullekkin, ton takia oon ihan sekava ja väsynyt koska en saanu ilalla unta niin jäi noi yöunet aika vähille ton taulu-episodin takia. 
Niin, ja mun blogin päivittely jatkaa varmaanki hiljaiseloaan taas koska kokeiden määrästä huomaa sen että koulua on jäljellä enää 27 päivää, kiirettä pitää huh. Mutta kohta on vappu, joten enköhän mä sillon kuvia ota, joten sillon varmaan taas tuun pärstääni täälläkin näyttämään! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti