keskiviikko 1. toukokuuta 2013


Klada vappen, ja enempää en muista. Oli aika hämmentävä vappu, oli hurjan kivaa ja tutustuin ihanaan ihmiseen ja joihinkin entuudestaan tuttuihin paremmin! En muista millon mulla olis ollu noin kivaa. Tosin ainut pieni miinus oli että tuttuun tapaa jostain sattuneesta syystä päästin taas sanallisen arkkuni valloilleen ja hupsista keikkaa, tuli ladeltua vähän liikaa faktaa pöytään. No, sitä tässä aikani murehdittua totesin että vitut, parempi niin, voinpahan aloittaa puhtaalta pöydältä. (Mua rupeaa jo kohta naurattamaan tää mun puhtaalta pöydältä aloittaminen, koska kuinkahan monta kertaa olen niin sanonut tekeväni ja kuitenkaan en oo tehny yhtään mitään eritavalla.) Unohdan kaiken vanhan, ja keskityn johonkin muuhun. On kyllä jo korkea aikakin. Huomaa kuinka paljon tuo auringonpaiste tänääkin autto mua raahaamaan itteni sängyn pohjalta ylös ja lopettamaan sen itsesäälissä rypemisen, ei se elämä murehtimalla parane, oon todennut sen jo aika monta kertaa. Nyt mä haluaisin vaan viettää niin paljon aikaa mun ystävien kanssa, kokeilla kaikkea uutta ja noh, olla onnellinen tai jotain sinne päin. Mutta aiheesta poiketen, mulla ei nyt ole vapusta kuvia, taino olisi mutta ne ei kovin julkaisukelpoisia ole, joten saatte jotain vanhoja instagram kuvia tilantäytteeksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti