torstai 4. heinäkuuta 2013

Minä pala palalta part. 1

Mä ajattelin että voisin tässä aina välillä pala palalta alkaa kertomaan musta erilaisilla postauksilla. En mitään kovin haudan vakavaa, vaan jotain siitä millainen ihminen mä ylipäätään olen, ja koska mä en oikeastaan osaa kertoa itsestäni mitään, niin mä toteutan sen kuvien/musiikin muodossa sillä niillä tavoin mä osaan parhaiten ilmaista itseäni. Tuutte tulevaisuudessa varmaan näkemään postauksia mun tulevasta kämpästä ja ylipäätään elämästä Lahdessa, mulle tärkeistä ihmisistä ja kaikesta mahdollisesta. Mä teen näitä "Minä pala palalta" -postauksia aina silloin tällöin kun mulle jotain kertomisen arvosta mieleeni tulee, joten here we go:

deaf-havana-fools-and-worthless-liars-2777
a_day_to_remember_3_by_foreverjimmysullivan-d4r6gn3 ZAEH_MAYDAY_SHOT7-12 TheUsed-FrankMaddocks Papa Roach med res press shot Oct 2012_LR alltimelow yellowcard_by_megan_thompson

Mun ei pitänyt näihin postauksiin mitään romaaneja alkaa väsäämään, mutta tähän nyt sellainen tuli jotta ymmärrätte mitä ihmettä nämä oikein on. Mä päätin aloittaa musiikista, sillä se on niin iso osa mun elämää että ei ole tosikaan. Se on auttanut mua yli vaikeiden aikojen, ollut mukana niin iloissa ja suruissa ja jakanut kaiken mun elämässä. Se on aina ollut mun tukena, ja se on osannut ne oikeat sanat juuri silloin kun mä en ole niitä osannut. Se on niin iso asia mulle, että en mä sitä osaa oikein teille edes sanoin kuvailla. Tässä nyt teille jotain mun lempibändejä. Teki tuskaa valita nuo koska mulla on niin paljon bändejä jotka on enemmän kuin parhautta ja mä kuuntelen niin monia bändejä etten edes muista mitä kaikkia... ihan hävettää. Mutta tässä nyt nämä, nauttikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti