tiistai 2. heinäkuuta 2013

Best days of my life


Okei saatte nyt sitten oikein kollaasia kollaasin perään. Tosiaan nyt on jo tiistai, mun piti postata teille mun Rock The Beach -reissusta jo eilen, mutta olin niin kuolemanväsynyt että mä vaan nukuin ja nukuin.

Tosiaan viimeviikko keskiviikosta-sunnuntaihin olivat varmaankin mun elämäni parhaat päivät. Niihin sisältyi ihan mielettömästi loistavia bändejä, elämäni ensimmäinen Pride-kulkue, aivan mahtavaa seuraa (kiitos Emmalle, Nellille ja Julitalle + satunnaisille hiippareille) ja nyt myös viimeinkin ymmärrän sen kuinka porukka aina valittaa keikkojen jälkeisestä keikkamasiksesta. Oon tän pari päivää fiilistelly kaikkia niitä enemmän kuin hienoja bändejä, varsinkin A Day To Rememberia, All Time Lowia, Billy Talentia, Green dayta, Paramorea ja tietenkin Apulantaa. All time lowia oon kuunnellut enemmän kuin laki sallii, ja jotenkin musta tuntuu että siitä on kovaa vauhtia tulossa mun lempiäbändi, oh my. (ps. sain All Time Lowin rumpukapulan, how cool is that???????)

Niin ja joo, ostin mä sieltä festareilta tuon yli-ihanan ADTR:n paidanki, ja torstaina emman kanssa helsingissä kierrellessä tarttu mukaan toi mun kauan himoitsemani Cheap Mondayn paita, ja noi kangaskassit sekä viimeinkin löysin tollaset aurinkolasit mitä oon ettinyt niin kauan. Oon tosin vieläkin niin väsy ja stressaantunut kaikesta etten jaksa edes olla niin materialismionnellinen kuin yleensä. Musta tuntuu että nyt mä vaan koitan painua pehkuihin jos saisin unta jossain vaiheessa yötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti