maanantai 29. heinäkuuta 2013

yli-innostunut anu on yli-innostunut.


tosiaan hupsista, mä taisin lupailla teille monta viikkoa sitten postausta mun ikean reissusta enkä sitä vieläkään ole saanut tehtyä, enkä tule kyllä koskaan tekemäänkään. Sellasta sattuu.

Mutta niin, tässä on tapahtunut ihan kamalasti kaikkea sen jälkeen kun viimeksi jotain päivitin. (Ja silti tietenkään en oo jaksanut kantaa kameraa missään mukana ja sen takia saatte taas tuijotella mun lärviäni.) Viimeviikolla mä olin Nellin luona Vantaalla, ja kävin kattomassa Lahdesta yhtä kämppää. Tänään sitten kävin tuosta kyseisestä kämpästä kirjottamassa vuokrasopimuksen ja nyt oon ehkä maailman onnellisin ihminen! Sunnuntaina olis sitten muutto, ja sen jälkeen saatte postausta mun uudesta kämpästäni kuhan saan sen jotenkuten asuttavaan kuntoon. :--)
  Tällä hetkellä mulla on olo kun lapsella karkkikaupassa ja oon ihan yli-innostunut enkä pysty keskittymään mihinkään koska muutto. Samaan aikaan oon innoissani ja kauhuissani koska apua. Onneksi sentään perjantaina meen viettämään aikaa kavereiden kanssa mun ns. läksiäisiin joten sieltäkin varmaan saatte sitten jotain postausta! Nyt musta tuntuu että meikäläinen alkaa kattomaan jotain sarjaa etten ihan kokonaan sekoaisi mun kämppä-paniikin takia. See you guys!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti