sunnuntai 4. elokuuta 2013

äidin pikkupoika lähtee muille maille



Nyt on sitten meikäläinenkin saanut muutettua omaan kämppään. Pakko myöntää, että tää tuntuu tosi hassulta. Ei oo ketään kenen kanssa höpöttää, eikä edes koirat ole haukkumassa. Mutta kaipa tähän tottuu! Teen sitten mun kämpästä postauksen kunhan porukat tulee käymään, ja laitellaan vielä joitain juttuja ja mulle pitäs ruokapöytäkin hankkia (tällä hetkellä syön japanilaiseen tyyliin lattialla, en tykkää.). Eli menee viikko tai pari vielä siinä!

Perjantaina mä menin Juulille yöksi, ja meijän tarkotuksena oli mennä uimarantaan hengaamaan mutta parin mutkan jälkeen päädyttiinkin lavatansseihin. Mulla ei ole aavistustakaan että miksi me sinne edes lähdettiin, saatikka että maksettiin 15 euroa päästäksemme sisään. Ei ollut kyllä mitkään vuosisadan bileet ne. Nähtiinpä sentään uusin tangokuningas (kuulemma, en mä ite edes olisi tiennyt että se oli se.), ja hengattiin kavereiden kanssa. Oli ihan kamalaa tajuta sillon illalla auringonlaskua katsellessa, että mä ihan oikeasti muutan pois. Taino, nyt voin jo kai sanoa että muutin.

Lauantaina oli jotenkin tosi kuollut meno, ja me ei jaksettu edes perseitämme sängystä nostaa, joten katottiin vaan Frendejä siihen saakka kun mä lähdin kotiin pakkailemaan loppuja tavaroita. Tänään sitten aamulla lähdettiin ajamaan kohti Lahtea, ja monen tunnin uurastuksen jälkeen mun tavarat on viimeinkin paikoillaan ja tää asunto alkaa näyttämään jo kodilta. Tuntuuhan täällä tosi oudolta vielä, mutta parin viikon päästä alkaa varmaankin tuntumaan jo ihan erilaiselta. Vaikka mä tätä muuttoa pelkäsinkin, niin ei tämä ainakaan vielä niin pahalta ole tuntunut kuin odotin. (Ellei mun päivällä sattunutta ahdistuskohtausta lasketa.) Nyt vaan odotan kauhulla että mitä tästä ensimmäisestä yöstä tulee, koska mä en ole koskaan asunut kerrostalossa ja täällä kuuluu vaikka minkälaisia ääniä ja minä kun tunnetusti säikyn kaikkea, niin tästä voi tulla aika pitkä yö.

Nyt musta tuntuu että mä kaivaudun uuteen leveään sänkyyni ja rupean katsomaan skinsiä jospa vaikka saisin untakin jossain vaiheessa. :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti